torstai 28. huhtikuuta 2016

Miksi me tytöt ollaan näin monimutkaisia?

Mä oon aina miettiny tota kysymystä tai siis miks ei me tytöt voitais hoitaa riitoja samal taval ku pojat mut ei me tytöt jäädään aina pitämään salaista kaunaa ja vihaa ja puhutaan toisistamme paskaa selän takana. Se elämä olis helpompaa jos sanottais vaan kaikki suoraan päin näköä nii eipähän tarvii pelätä sen reaktiota et mitä se tekee ku saa kuulla. Mulla itelläni on tosi paljon aika vahva luonteisia kavereita niin niitten kanssa on aina aikamoine selviäminen! Ois paljon parempi jos tosi ystävät ei puukottas selkään vaa puukottais edestä eli sanois vaan suoraan mikä mättää! Toisaalta pitäähän sitä joskus pitää melut mahassa jos meinaa sanoo jotain tosi pas**a koska jotkut voi ottaa kaiken aika pahasti itteensä,en siis tarkoita et se olis huono juttu tai siis kuten mä edellises tekstis sanoin niin me kaikki ollaan omanlaisiamme!❤

Mut mä kirjotan sit vaikka huomen lisää,mutta kiitos jos luit tämän koko tekstin💞😌☺

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti